|
Každého projektanta, který dělá v branži musí postupy
Pirátů minimálně rozesmát. Podle aktivit ve veřejném prostoru města jde v Chrudimi
o partičku nedovzdělaných lidí, kteří mi připomínají svazáky. ZOUFALÉ DIVADLO ÚNOR 2022 V únoru 2022 proběhlo veřejné projednání dopravních
projektů města Chrudim, projednání úprav ul. Na Ostrově a dalších přilehlých
ulic. Celé zoufalé divadlo mělo možná obyvatelům připomenout, jak to vypadá,
když se zoufalá partička lidí snaží projektovat veřejný prostor města. Situace
na nábřeží není dopravně složitá a už měla být dávno bez zbytečných keců
vyřešena. To, co proběhlo je naprosto k prdu. Po dlouhé době naprosté prezentační
marnosti jsem nepostřehl, že by nějak uspokojivě byla vyřešena podoba nábřeží
města. JAK TEDA DO PRDELE MÁ CELÉ NÁBŘEŽÍ VYPADAT? Tahle dementně lapidární a prioritní
věc totiž ani řešena nebyla. Politici nepochopili, že dementní dopravní projekt
je pouze jednou věcí z řady jiných, neméně důležitých pro lepší podobu
města a jeho veřejných prostranství, kterým jsou ulice, náměstí, nábřeží . . .
. Je to asi podobné, jako stavět barák a
místo toho zadat veřejnou zakázku na postavení kousku obvodové zdi. PRACHY JENOM PRACHY NEČEKAJÍ . . . . Proč už dávno není zpracován projekt nebo něco, na co lze
čerpat 100 nebo 200 mil? European Green Deal skloňují politici do všech pádů,
miliardy tečou do zelené a modré infrastruktury a Chrudim řeší v roce 2022
hovna. A jaká je spoluúčast na opakovaně vypisovaných dotacích? Míra podpory na
podobné projekty je 80 – 100%. Takže, kde je chyba? Ano, je to složité. Ano, je
to moc práce. Ano, ta práce není vidět. A nedej Bože, aby to dopadlo, jak by to
město asi řešilo? PROČ JE NÁBŘEŽÍ ZNIČENÉ? Nábřeží v Chrudimi je dlouhodobě zničené, zničené jsou
ulice U Stadionu, V Průhonech, celé území. Proč? Protože tento cenný
prostor města svou neutuchající pílí a prací zničili generace politiků, dnes
ANO + Piráti. Jaké jsou problémy? Nefunguje architekt města. Nefunguje a to
dlouhodobě, vhodný způsob zadání a výběru veřejné zakázky. Politický amaterismus
a nezkušenost. Jak je možné, že to město neumí a politici nepožadují? Praxe je
taková, že město nemá nejmenší zkušenosti s tím, řešit jakékoli území jako
celek. Postup je takový, že se území rozesere do tisíce věcí a zakázek, o
kterých se zasvěceně mluví, a které jsou naprosto mimo mísu. Příkladem jsou
zničené Ptačí ostrovy, nádražní Brownfield, Masarykovo náměstí,
v neposlední řadě celé nábřeží se sjezdem ke sportovištím a ostatní věci. Neexistuje
koordinace cílů a záměrů v jednom malém území. Pokud nějaký náznak existuje
je tragický. Dělá to město a jeho zástupci záměrně? Toto chování diletantů je
rovněž krajně nehospodárné. SORRY IDIOTSKÝM DOPRAVÁKŮM Chytrolíni prezentovali pouze jednu jedinou dementní
profesi, kterou je doprava, a to ještě hloupě. Sorry Kubo. Podobné nesmysly se
řeší proto, že v Chrudimi jsou blbci a není tady nikdo, kdo by byl schopen
území řešit? Pokud celostně obnovím nábřeží se vším, co v něm je, jsou
prezentovaná řešení jednoduše k prdu a dávno přežitá. Mohou se vrátit do
Holandska, nebo do jiné země inspirace. CO PŘINESLY CYKLOPRUHY ZNIČENÉMU
VEŘEJNÉMU PROSTRANSTVÍ MASARYKOVA NÁMĚSTÍ? HOVNO. JDE O STEJNĚ TOTÁLNĚ
ROZESRANÝ VEŘEJNÝ PROSTOR, NA KTERÝ EXISTUJE AKORÁT MRAK HLOUPÝCH A ZBYTEČNÝCH
PROJEKTŮ. JDE PODLE CYKLOPRUHŮ OBNOVIT VEŘEJNÉ PROSTRANSTVÍ? To si Piráti
myslí, že nakreslí pruh a tím obnoví desítky let rozesírané území v kterém
se řeší dílčí sračky bez jakékoli zodpovědnosti? Takhle to nefunguje. JEDEN, DRUHÝ, TŘETÍ A DALŠÍ PITOMEC . . . Dopravní režim a jeho řešení je pouze jedna z celé řady
dílčích věcí. Jeden pitomec bude řešit zakopání kousku horkovodu, druhý pitomec
zcela zbytečný pruh na silnici, třetí pitomec cyklotrasu, čtvrtý pitomec
stromeček, pitomci ze SUS a ŘSD další kraviny v návaznosti, pitomci z Povodí
Labe sp. mezi tím zničí celé nábřeží města Chrudim, další pitomec bude řešit
předláždění kousku chodníčku nebo parkovišťátko pro dvě auta, další areál ČSAD,
další dement sportoviště, další dement svou vlastní demenci? Zítra se určitě najde
další pitomec, který přijde s něčím stejně zásadním. Pokud při navrhování
a plánování veřejného prostoru nefungují zcela elementární a základní principy,
nefunguje ani veřejný prostor (jak funguje zničené Masarykovo náměstí, jak
funguje zničené nábřeží?). ANI ROK 2022 NEPŘINESL PO DESÍTKÁCH LET LEPŠÍ NÁBŘEŽÍ Nábřeží zůstane dál rozesrané, jen se kumulují zcela
zbytečné veřejné zakázky. Mj jak a proč jsou tyto veřejné zakázky zadávané?
Jsou zadávané přesně nezodpovědně tak, jak ve výsledku hnusně vypadá veřejný
prostor města. Celou sáhodlouhou nesmyslnou diskusi šlo už dávno vyřešit
několika značkami. PROJEKT LEPŠÍHO NÁBŘEŽÍ PŘEDSTAVEN NEBYL. Ani nemohl být.
Piráti s ANO projektují město do totální minulosti a opakovaně to ukazují.
Svým způsobem jsou veřejnému prostoru města nebezpeční, protože jim nedochází,
co a jak mají řešit. Mj. co bylo cílem dementního projednání 2. 2. 2022? Lepší
podoba nábřeží to rozhodně nebyla. Nábřeží v Chrudimi a veřejná
prostranství se projektují podle dementní dopravy a stejně dementních pruhů.
Tohle ve 21. stol. snad už nemůže myslet nikdo vážně. V Chrudimi totiž
ještě nepřišli na to, že nábřeží a území města není jen posrané auto. Nábřeží
zůstane rozesrané, hnusné a nebezpečné do doby, dokud to někdo nebude řešit
jako celek v celé délce úseku Dr. Milady Horákové a Vrchlického. Peníze
jsou důležitá věc, ale tohle je o lidech a jejich neskonalé pitomosti. MÍSTO PĚKNÉHO NÁBŘEŽÍ POLOVIČATÝ PASKVIL Piráti po nástupu do vedení města jsou zodpovědní za
dokončení sjezdu u sportovišť. K řešení neakceptovatelného a nebezpečného stavu
dopravy má dojít až nyní. Tento projekt totiž definitivně zničil celé nábřeží.
Auta se začala oběma směry prohánět nejen ulicí Na Ostrově, ale i ulicí V
Průhonech. Řeka se ocitla uprostřed obousměrných silnic, příroda a životní
prostředí města dostalo totálně na frak. CELÉ ÚZEMÍ NÁBŘEŽÍ, JE ROVNĚŽ VEŘEJNÝM
PROSTOREM, KTERÝ NELZE LIDMI CELÉ ROKY ANI VYUŽÍVAT. Z nábřeží se stala ohromná
okružní křižovatka. Nábřeží slouží jako nesmyslný vnitřní tranzit městem.
Byla dostavěna první část obchvatu, byla dostavěna druhá část obchvatu,
uplynulo dalších pár let a lidé žijí místo v příjemném a zdravém prostředí
stále jen v dopravní stoce. KOSMETIKA, ČÁRA, CYKLOPRUH, PIRÁT Firma ANO řeší nábřeží podle horkovodu, Piráti podle
cyklopruhů, jiný politik si určitě najde jinou kostičku na hraní. KDO ŘEŠÍ
NÁBŘEŽÍ? NÁBŘEŽÍ A VEŘEJNÝ PROSTOR MĚSTA ŘEŠÍ V CHRUDIMI POUZE DOPRAVÁK? Jakou
veřejnou zakázkou je prostor města řešen? JAKÁ TEDY BUDE CELKOVÁ PODOBA NÁBŘEŽÍ
A CELÉHO DNES NAPROSTO TRISTNÍHO ÚZEMÍ? Promluvil starosta, promluvil
místostarosta a co odborníci? Co třeba architekt města? Ten v minulosti
předvedl akorát to, že bez jakýchkoli souvislostí a bez rozpaků z korupce
dokáže do území vystřelit sportovní halu. PROČ ZA CELÉ ROKY NIKDO NEDOKÁZAL
PŘEDSTAVIT LIDEM CELKOVOU VIZI SMYSLUPLNÉ A CELOSTNÍ OBNOVY PROSTORU NÁBŘEŽÍ,
BYŤ TŘEBA POSTUPNÉ? Dopravní řešení či zakopání horkovodu jsou pouze dílčí
věci. Jsou asi tak běžné, jako udělat bobek na záchodě, o kterém nemusím
diskutovat. MJ. PŘI CELKOVÉ OBNOVĚ NÁBŘEŽÍ JSOU CYKLOPRUHY ZCELA ZBYTEČNÉ,
PROTOŽE JEDNODUŠE NEJSOU TŘEBA. ZACHRÁNILY MASARYKOVO NÁMĚSTÍ CYKLOPRUHY? Politici města spolu s ČR-ŘSD zničili Masarykovo náměstí. ANO
+ PIRÁTI ZNIČILI CHRUDIMSKÉ NÁMĚSTÍ!!! Vypadá náměstí díky vyblitému asfaltu v
jeho prostředku a cyklopruhům lépe? Asi těžko. Je pro lidi stejně hnusné a neobyvatelné
jako předtím. Pro ČR-ŘSD nemohu najít jiné pojmenování než zmetkové zastupující
prachatou dopravní lobby státu. Mj. obchvaty se staví, aby se zlepšilo
prostředí města. Jak se zlepšilo náměstí? Celé náměstí je desítky let
nejen jako veřejný prostor v řiti. Ale má zbytečné cyklopruhy. Kosmetická
řešení, která se patřičně zpropagují, zastírají akorát neschopnost řešit
skutečné projekty a výzvy. I v tomto případě, pokud by se náměstí smysluplně
řešilo a obnovilo, jsou na jeho území cyklopruhy jednoduše k prdu. NA DRUHOU
STRANU, KDO NA PODLAHU MĚSTA KRESLÍ CYKLOPRUHY A VĚNUJE TOMU SVÉ SÍLY, NEMÁ
ASPOŇ ČAS MĚSTO NIČIT JINÝM ZPŮSOBEM. PARKOVACÍ DOMY PRO MĚSTO, ANEB PIRÁTI DO HNOJE Piráti ukázali jak v lokalitě U Stadionu umějí
projektovat parkovací domy – další totálně nesmyslný a klientelistický projekt,
který dopadl, jak se dalo předpokládat. Kdo projekt zpracoval a na čí zadání? Svou
blbostí byl předvídatelný. Mj. nejen idiotské parkovací domy typu Chrudim, ale
i idiotské pozemní parkoviště svědčí o totální finanční bezradnosti,
nezodpovědnosti a nekoncepčnosti a do 21. stol. tato řešení nepatří, jde pouze
o znehodnocení pozemků města bez jakékoli přidané hodnoty. O nesmyslnosti
projektu bylo jasno, jen co vylezl z pera projektantů. Opravdový výkonem! Pozemní
parkování uvažované v ploše vykáceného porostu u silnice Dr. Milady Horákové. I
tady ČR-ŘSD sehrálo roli tupce. Obchvat dokončen, silnice Dr. Milady Horákové v
profilu nesmyslně široká, její okolí hnusné, blbému napověz. Je to podobné jako
u nádražního brownfieldu, pozemní parkoviště ve 21. stol. zcela nesmyslně
obsadily území města. Zkrátka 21. stol. se v Chrudimi jen tak konat nebude. Chrudim
je totální díra. Výzva pro ČKA : nechce někdo dělat architekta Chrudimi. Mezi
blbci bude král. ZAVĚR? Osobně jsem zvědav, kdo z klientelistických kresličů nábřeží
politikům města nakreslí a jaké PR tomu politici budou dál věnovat. OBYVATELÉ
SE PO DESÍTKÁCH LET LEPŠÍ PODOBY NÁBŘEŽÍ NEDOČKALI. NEEXISTUJE. Lidé by si měli
položit otázku, co jim přežité představené řešení mělo přinést? Pár značek, pár
zbytečných pruhů, možná chodníček, cyklo . . . . KDE JE LEPŠÍ A ZDAVĚJŠÍ
NÁBŘEŽÍ HODNÉ MĚSTA 21. STOL? V Chrudimi ho rozhodně zatím nehledejte. A CO NA ÚPLNÝ ZÁVĚR? PROJEKTUJTE MĚSTO A JEHO VEŘEJNÝ PROSTOR JAKO PIRÁTI V CHRUDIMI
A UŽ NIKDY NEMUSÍTE CHODIT DO ŽÁDNÉ ŠKOLY. Odkazy: https://chrudimskenoviny.cz/kategorie/zpravy/parkovaci-domy-nebudou-avizuje-mistostarosta-stepanek |
Komentáře k tématu